سواتی کومت SWATY COMET

تاریخچه شرکت SWATY COMET سواتی کومت:

محصولات این شرکت ساخت کشور کرواسی است. سواتی کومت، متخصص در تولید دیسک های ساینده و پارچه های فنی است و با تعداد 900 نفر از کارکنان خود درآمدی در حدود 87 میلیون یورو، ازساخت این ابزارآلات بدست می آورد.

در سال 2015 شرکتی به اسم weiler که تا آن زمان در ساخت و تولید دیسک های فلپ و دیسک های پوشش دار فعالیت داشت با تغییرنام تجاری برند swaty comet به weiler، این دو شرکت را با هم ادغام کرد. این تغییر نام تجاری مبتنی بر تحول و پیشرفت مستمری بود و فرصتی برای رشد و توسعه بیشتر در آینده ی این دو شرکت شد.

در رابطه با پیوستن این دو برند، مدیرعامل شرکت weiler در مصاحبه ای گفت: ما دو شرکت و برند بزرگ هستیم که به هم ملحق شدیم، هردوی ما با تاریخچه ای افتخارآمیز اکنون گرد هم آمده ایم تا ارزش بیشتری را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه دهیم. او همینطور افزود: ماهیت مکمل محصولات، جغرافیا و فرهنگ شرکت های ما باعث شد تا این کار، بسیار مناسب باشد.

مدیر عامل شرکت swaty comet  هم اذعان دارد که مشارک این دو کمپانی با یکدیگر موجب دسترسی بیشتری به بازار بزرگ مواد ساینده ایالات متحده میشود و ضمینه ها را برای رشد مداوم، برای آنها فراهم میکند. اوهمچنین معتقد است که این شراکت باعث ارائه ی راه حل هایی باکیفیت بالا، نوآورانه و خدمات عالی به مشتریان میشود.

کات تولز ارائه دهنده انواع ابزارالات برش، سنگ و سمباده