معرفی 5 برند برتر صفحه سنگ

صفحه سنگ، که به آن صفحه برش نیز می گویند، یکی از کاربردی ترین ابزارها، در حوزه برش و سایش می باشد، که به وسیله انواع دستگاه فرز و مینی فرز مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار کاربردی، در انواع گوناگونی تولید، و عرضه می شود. که باید با توجه نوع فعالیت و نیاز کاری خود، صفحه سنگ مورد نظر را انتخاب کرد. در ادامه، قصد داریم تا بهترین برند های صفحه سنگ، و کاربرد هر کدام را، برای شما بررسی نماییم، تا بتوانید بهترین انتخاب را در حوزه خرید صفحه سنگ داشته باشید.

کاربرد های انواع صفحه سنگ

همانطور که در بالا اشاره شد، صفحه سنگ ابزاری بسیار کاربردی می باشد. که از این محصول به عنوان برش و سایش انواع سطوح فلزی استفاده می شود. صفحه سنگ ها به طور کلی، به دو دسته صفحه سایش و صفحه برش تقسیم بندی می شوند. صفحات سایش، که به آن ساب نیز می گویند، جهت ساییدن و صیقل دادن انواع سطوح فلزی و سنگی مورد استفاده قرار می گیرند و صفحه برش نیز، جهت بریدن انواع سنگ و فلز استفاده می شود. این ابزار، با توجه به نوع برش و سایش، به انواع مختلفی نظیر، برش آهن، استیل بر، پروفیل بر، سنگ بر و ساب آهن تقسیم بندی می شود.

جنس صفحه سنگ

جنس صفحه سنگ ها، از چسب و رزین، دانه هایی از جنس اکسید آلومینیوم، زیرکونیوم و سیلیسیوم کاربید می باشد. این دانه ها با توجه به نوع کاربرد، متفاوت است. صفحه سنگ، با دانه هایی از جنس اکسید آلومینیوم و زیرکونیوم، مخصوص برش انواع سطوح فلزی، نظیر آهن، فولاد و استیل می باشد. همچنین صفحه سنگ با دانه هایی از جنس سیلیسیوم کاربید، مخصوص برش و سایش انواع سنگ، لاستیک، چدن و برنج می باشد. جنس انواع صفحه سنگ، باید به گونه ای باشد که به هنگام برش و سایش طولانی با سختی بالا، دچار شکستگی، یا خم شدگی نشوند.

معرفی 5 برند برتر صفحه سنگ

صفحات برش، در برند های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند، که هر کدام از آن ها، از کیفیت متفاوتی برخوردار می باشند. در ادامه این مقاله، قصد داریم تا بهترین مارک صفحه برش آهن را بررسی و معرفی کنیم، تا در جهت خرید این ابزار، شناخت خوبی نسبت به بهترین برند های موجود در بازار داشته باشید.

1- صفحه سنگ برند اوسیس

صفحه سنگ برند اوسیس

شرکت اوسیس، یکی از مطرح ترین شرکت ها، در حوزه ی تولید انواع صفحه سنگ می باشد. این شرکت، در کشور چین آغاز به فعالیت کرد، و محصولات با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای را، به بازار عرضه می نماید. از محصولات این برند، می توان به برش آهن، استیل بر، پروفیل بر، سنگ بر و ساب آهن اشاره کرد.

صفحه سنگ اوسیس، در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک، با ابعاد 115، 180 و 230 میلی متر تولید می شود. سایز کوچک این ابزار، قابل نصب بر روی دستگاه مینی فرز، و سایز متوسط و بزرگ آن مناسب دستگاه فرز می باشد. تمامی محصولات برند اوسیس، از لحاظ کیفی مطابق با استاندارد جهانی EN 12413 می باشد، که این اطمینان را به کاربر می دهد، تا در حین کار دچار شکستگی یا خم شدگی نشوند. محصولات این برند، عمر برش بسیار بالایی دارند و از قدرت سایش و برش بسیار بالایی برخوردار است.

2- صفحه سنگ برند کلینگ اسپور

صفحه سنگ برند کلینگ اسپور

شرکت کلینگ اسپور، از معروف ترین برند های تولید کننده انواع محصولات سایش و برش می باشد. این شرکت در کشور آلمان تاسیس شده است و با 100 سال قدمت، در عرصه تولید ابزار های سایشی، محصولات با کیفیتی را، نظیر انواع صفحه سنگ به بازار عرضه می کند. برند کلینگ اسپور، با توجه به نوع برش و سایش، انواع متفاوتی از بهترین صفحه سنگ ها را، تولید می نماید.

برخی از محصولات این برند آلمانی، شامل؛ آهن بر، که مناسب برش آهن می باشد. سنگ بر، که مناسب برش انواع سطوح سنگی می باشد و انواع ساب آهن، که جهت سایش سطوح به کار می رود، می شود. تولیدات این برند، از عمر برش بسیار بالایی برخوردار اند و مواد بکار رفته در این صفحه سنگ ها، باعث می شود که در برابر حرارت و رطوبت مقاوم باشند. تمامی محصولات کلینگ اسپور، مطابق با تاییدیه و استاندارد جهانی Iso9001:2008 و EN12413 می باشد.

3- صفحه سنگ برند سه ستاره (یوگوسلاو)

صفحه سنگ سه ستاره

یکی دیگر از با کیفیت ترین برند های تولید کننده انواع محصولات صفحه سنگ، برند سه ستاره، که به یوگوسلاو نیز معروف است، می باشد. شرکت سه ستاره، در کشور اسلوونی تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این شرکت محصولات با کیفیتی را در دسته صفحه برش و ساب تولید می کند. تولیدات این شرکت، علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، از تنوع بسیار بالایی برخورداراند و متناسب با همه ی فعالیت های برش و سایش، صفحه سنگ مرتبط را، در سه سایز بزرگ،متوسط و کوچک، تولید می نمایند.

از پر فروش ترین صفحه سنگ های این شرکت، می توان به استیل بر سه ستاره اشاره کرد. این محصول، نسبت به سایر صفحات برش، از ضخامت کمتری برخوردار است، و از آن به جهت برش انواع سطوح فلزی و استیلی، با ضخامت کم و نازک استفاده می شود. در این صفحه سنگ، از توری 3 لایه نسوز و فناوری FRT، استفاده شده است. این فناوری باعث می شود، تا توان حرارتی صفحه سنگ در برابر انواع برش بالا باشد. از تولیدات برند سه ستاره، در انواع صنایع و مشاغل، نظیر ساختمان سازی و خودرو سازی استفاده می کنند.

4- صفحه برش برند عقاب (Wings)

صفحه سنگ برند عقاب

عقاب، از دیگر شرکت های معروف، در حوزه تولید محصولات برش و ساب است. صفحه سنگ عقاب، ساخت کشور ترکیه می باشد و این برند، از تنوع محصول بسیار بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های تولیدات شرکت عقاب، قدرت برش و ساییدگی بسیار بالا و همچنین عمر برش بالا در این صفحات سنگ می باشد.

یکی از کاربردی ترین محصولات این برند، آهن بر عقاب است. آهن بر یا برش آهن عقاب، محصولی با کیفیت، از دانه های اکسید آلمینیوم می باشد که با فایبر گلاس پوشانده شده است. این محصول از استحکام بسیار بالایی بهره می برد و چرخشی بالغ بر 8500 دور بر دقیقه را، دارد. عقاب، تمامی تولیدات خود را بر اساس تاییدیه En12413 تولید، و به بازار عرضه می نماید.

5- صفحه سنگ برند تیرولیت

صفحه سنگ برند تیرولیت

آخرین برند صفحه سنگ، که در مقاله برای شما معرفی می کنیم، صفحه برش برند تیرولیت می باشد. شرکت تیرولیت، از دیگر برند های تولید کننده انواع محصولات برش و سایش است، که در کشور اتریش تاسیس و فعالیت می کند. شرکت تیرولیت، تولیدات خود را به 3 سطح پریمیوم، استاندارد و بیسیک تقسیم بندی کرده است. تا با توجه به سختی کار، کاربر بتواند صفحه برش مد نظر خود را انتخاب نماید.

این شرکت، از لحاظ کیفی بهترین و با کیفیت ترین محصولات را، به بازار عرضه می نماید، و از بهترین مواد و متریال، در ساخت صفحه سنگ های خود استفاده می کند. همین امر، موجب شده تا بتواند تمامی استاندارد های ISO 9001-2000 و ISO 9001-2008 و استاندارد EN12413 دریافت نماید و جزء بهترین برند های تولید کننده صفحه سنگ باشد.

در این مقاله، به کاربرد ها و جنس انواع صفحات سنگ پرداختیم و همچنین 5 نوع از پر فروش ترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده انواع صفحه برش و ساب را، برای شما مخاطبین عزیز معرفی و بررسی نمودیم. تا بتوانید با مطالعه این مقاله، با توجه به نوع فعالیت و حوزه کاری خود، بهترین انتخاب را، در حوزه خرید بهترین صفحه سنگ داشته باشد. شما می توانید جهت مشاهده و خرید انواع محصولات صفحه سنگ، در فروشگاه ابزار برش کات تولز، به دسته صفحه سنگ مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

بهترین برند صفحه سنگ فرز با قیمت مناسب کدام برند ها هستند؟

 از بابت قیمتی بخوایم در نظر بگیریم، صفحه سنگ برند های ایرانی و چینی از بهترین ها از بابت قیمت مناسب به حساب می‌آیند.

چگونه از اصالت صفحه سنگی که میخریم اطمینان حاصل کنیم؟

با خرید از فروشگاه های معتبر در این حوزه می‌توانید با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید.

فروشگاه کات تولز، ارائه دهنده انواع محصولات سایش و برش، به صورت عمده، باکیفیت بالا و قیمت مناسب.

2 پاسخ

    1. با سلام
      بهتر است انجام نشه، چون برش های ظریف و نازک نیاز به دقت زیادی دارند و استفاده از سنگ ضخیم ظرافت و تمیزی برشکاری شما را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *